Penat

Semenjak dua menjak ini,  terdapat banyak sangat kerja sekolah yang ditugaskan kepada kami dibuat, Pada asalnya Sejarah, Kami perlu membuat 3 Elemen dalam folio Sejarah, yang memerlukan kami untuk pergi ke tempat tempat tertentu untuk mengumpul data, men temuramah dan sebagainya, Folio Geografi pun tidak kurangnya. Folio Sejarah perlu dihantar pada 3 Mei dan saya langsung tidak membuat apa apa lagi. Folio Geografi saya tidak pasti bila perlu hantar... Kemudian, Folio Seni, sudahlah saya tidak faham apa apa, folio perlu hantar akhir bulan April pula...

Kemudian, kerja khusus Kemahiran Hidup, saya dahlah tak tahu mereka cipta sesuatu benda, dan saya tidak suka menggunakan alatan alatan seperti gegaji dan sebagainya..

Sementara menaip ini, saya sedang membuat kerja Bahasa Melayu saya yang sepatutnya dibuat berkumpulan, tetapi masalahnya sekarang ialah mereka memilih saya untuk menjadi ahli kumpulan mereka adalah untuk menyuruh saya membuat SEMUA SEKALI! Apa kamu ingat saya KULI?!?!?!?!?!?!, Haihzz... Letih tau tak?


Saya sekarang ini sangat memerlukan cuti, saya mahu bercuti di luar negara untuk menenangkan fikiran

No comments:

Post a Comment