Hospital Ampang Puteri

Saya adalah seorang remaja yang mempunyai pelbagai jenis penyakit seperti Asthma sejak lahir lagi, Seperti dalam catatan yang lepas, anda tahu yang saya dilahirkan di Hospital Pakar Ampang Puteri. Jikalau hendak dikatakan, sewaktu saya kecil, saya sering di "admitted" di Hospital ini, boleh dikatakan setiap tahun lah, Selalunya penyakit saya akan datang pada bulan Ramadhan, Pada hari Isnin, 24 Haribulan 1 tahun 2011, saya pergi ke hospital ini untuk berjumpa dengan doktor saya iaitu Dr. Wahab Sufarlan, Doktor ini pakar dalam bidang jantung, ataupun yang ada kena mengena dengan penyakit Asthma.

Saya tiba di klinik dia pada pukul 10:25 pagi, pada waktu itu doktor masih sedang melawat pesakitnya di ward ward hospital itu, setelah dia masuk ke dalam kliniknya, saya terpaksa tunggu lebih dari 2 jam dan sempat menonton drama melayu di Astro Ria dan masih belom dipanggil untuk berjumpanya, Akhirnya dia berjumpa dengan saya dan bertanya tentang khabar saya. Tidak sampai lima minit saya berada di dalam situ, setelah mengambil ubat, saya tengok bil untuk jumpa doktor itu ialah RM65, Saya amat kagum, hanya 5 minit dia boleh mendapat RM65

No comments:

Post a Comment