Praktis Cross-Country

Pada 11/1/11, Sekolah saya telah mengadakan praktis untuk acara Cross-Country (Merentas Desa) yang akan berlangsung pada hari Sabtu dan Ahad, 15 dan 16 January 2010, latihan cross country ini diadakan pada sesi KRS (Kadet Remaja Sekolah), pada pukul 3:25, kami mula beratur di pebendetah Adni, Selepas suma org telah beratur, para guru memulakan ucapan dan memberitahu berapa round kami akan berpusing dan menunjukkan peta jalan yang kami akan ikut.., setelah itu, kami memulakan perjalanan berpusing-pusing di taman perumahan di Taman Sri Ukay, saya dan kawan kawan asalnya mahu berlari, tetapi kerana tidak mahu kepenatan, kami hanya berjalan. Pada pusingan ke 2, kami sengaja mengikut jalan singkat, kemudian, kami terkantoi oleh ustaz Amar, namun begitu, ustaz Amar hanya mengendahkan kami. kalau tak silap saya hanya lakukan 2 atau 3 Round. Kemudian apabila tiba di rumah, saya mandi, solat asar, makan petang, kemudian saya terus terlena di atas Sofa, bibik saya kemudiannya mengejut saya  untuk solat maghrib, selepas solat maghrib, saya terus tidur sampai pagi.

No comments:

Post a Comment