IKEA & Ikano Power Centre & Cat Rumah

Pada hari Sabtu yang lepas, kami sekeluarga mengecat Ruang Makan kami. Tetapi adik dan ayah yang mengecat hampir 3/4 dari dinding dinding yang berada di ruang makan.

pada hari Ahad pula, kami pergi ke IKEA untuk membeli barang barang untuk bilik saya. Apabila tiba di IKEA, kami naik eskalator untuk naik ke tingkat atas, disitu adik mengambil pensil dan sehelai kertas dari IKEA untuk cacat apa yang mahu dibeli, tempat itu sungguh sesak dengan orang ramai. Setelah mencari Kerusi lipat yang saya hendak, kami jumpa barang itu di "Self-Service counter", Kemudian adik memilih kusyen kerusi berwarna merah jambu. yang anehnya, harga kusyen itu lagi mahal dari kerusi lipat.

Setelah membeli kerusi tersebut, ayah meletakkan kerusi itu kedalam kereta, kami kemudiannya pergi ke Harvey Norman untuk membeli televisyen untuk bilik saya, setelah mencari model yang paling bagus untuk saya, Ibu ternampak sebuah Televisyen LG 42LX6500 3D LED. Harga asal televisyen itu berharga RM7200 tetapi entah bagaimana terdapat diskaun dan ayah dapat membeli televisyen itu dengan harga RM3900.

Hati saya berasa sangat gembira apabila mereka memasang televisyen ini di rumah kami

No comments:

Post a Comment